twoday AI Agent er en innovativ kunstig intelligens-applikation, der fungerer som din virksomheds egen superintelligens. Den optimerer databehandlingen, fremskynder forretningsprocesserne og automatiserer både interne og eksterne servicefunktioner ved hjælp af den avancerede GPT-sprogmodel.
Fragmenteret og upålidelig information udgør ofte en stor udfordring for mange organisationer og medarbejdere. Det resulterer i ineffektivitet og dårlige kundeoplevelser. Medarbejdere bruger tid på at søge efter information, og kunderne må vente på svar.
twoday AI Agent kan ved hjælp af kunstig intelligens revolutionere informationens anvendelse. AI Agent gør virksomhedens information let tilgængelig på et øjeblik og automatiserer gamle, tunge processer. Ved at anvende AI Agent sparer du tid, penge og undgår masser af manuelt arbejde samtidig med, at du kan tilbyde en overlegen kundeservice.
Det bedste af det hele er, at tjenesten leveres med et færdiglavet driftsmiljø, så du kan begynde at bruge AI Agent med det samme uden at skulle i gang med projekter, der varer måneder eller år.
Tag twoday AI Agent i brug allerede i dag - ingen grund til at vente til i morgen.
Tjenesten er velegnet til alle aktiviteter i din virksomhed, hvor der er behov for hurtig adgang til information. Ved hjælp af AI Agent kan du spare tid, arbejde såvel som penge og samtidig tilbyde dine kunder en forbedret service og en god brugeroplevelse.
AI Agent kan integreres med baggrundssystemerne på forskellige stadier, hvilket forbedrer kundeoplevelsen ved at levere en mere problemfri og hurtigere kundeservice. Tjenesten tilpasses præcist din virksomheds behov, så den reagerer som ønsket døgnet rundt.
Med AI Agent kan du undervise forskellige agenter til forskellige formål, for eksempel redigering af data eller tekstoversættelse. AI Agent kan også bruge virksomhedens forretningsoplysninger, som den er blevet undervist i, til oversættelsesopgaver.
Tjenesten hjælper med krævende ekspertopgaver. For eksempel kan den hurtigt søge efter information i omfattende baggrundsdata, hvilket frigør medarbejdernes tid fra at søge efter information.
AI Agent kan automatisere størstedelen af arbejdet i forbindelse med fakturering, afstemning, forfaldsdatooverførsler, opkrævning og så videre ved at tilføje baggrundsmæssig automatisering. For eksempel håndterer tjenesten automatisk skattekort.
AI Agent erstatter dyre og tidskrævende chatbot-projekter. Ved hjælp af virksomhedens egne data kan tjenesten nemt lære at svare på anmodninger og blive en chatbot, der er velkendt med virksomheden og betjener kunderne. Desuden kan dens rolle, stil og tone i kommunikationen justeres efter behov.
Med denne tjeneste kan du nemt og effektivt besvare de mest almindelige spørgsmål fra dine kunder eller medarbejdere. Når AI Agenten er blevet trænet i den ønskede information, kan den hurtigt levere præcise svar, og dine kunder eller medarbejdere behøver ikke længere lede efter bestemte oplysninger.
Tjenesten kan hjælpe med behandling af billetter, e-mails og andre oplysninger på ethvert sprog. Den kan oversætte indhold, der er undervist i på ét sprog, til andre sprog. For eksempel kan AI Agent fungere som en tolk. Sammenlignet med en almindelig tolk kan AI Agent formidle informationen på en mere berigende måde i modsætning til blot at oversætte.
AI Agent muliggør også generering af indhold baseret på din virksomheds egne materialer. Den kan bruges til at støtte udarbejdelsen af produktbeskrivelser, invitationer, artikler og nyhedsbreve. Dette sparer både tid og kræfter, især når der er behov for at producere store mængder indhold.
AI Agent kan lære forskellige instruktioner, så den kan reagere hurtigt og korrekt på forskellige situationer. For eksempel kan AI Agent hurtigt besvare spørgsmål fra nye medarbejdere for at støtte deres oplæring og udvikling.
twoday AI Agent anvender eksisterende kundedata og observationer for at skabe mere målrettet kommunikation, herunder relevante produkt- og serviceanbefalinger. Kunstig intelligens i kundeservicedelen muliggør en problemfri og personlig kundeoplevelse, hvor kundeservicemedarbejderen allerede har kendskab til dig og dine behov og derfor kan yde bedre assistance. Tjenesten understøtter længerevarende og mere bæredygtige kunderelationer ved at tage hensyn til kundernes behov på en mere præcis måde.
Ved hjælp af tjenestens styrings- og undervisningsgrænseflade er det nemt at lære agenterne den ønskede information. På en enkel måde kan du give AI Agenten adressen til en hjemmeside, hvorefter den kan administrere indholdet på siderne. Med brugergrænsefladen til administration og undervisning kan du nemt træne og administrere flere agenter til forskellige formål med adgangsniveauer. Nogle agenter kan betjene forskellige afdelinger som jura og HR, hvor personalet får adgang til virksomhedens specifikke instruktioner, mens andre agenter kan betjene medarbejdere eller kunder med information, som skal være tilgængelig for alle.
Tjenesten er nem at integrere i dine nuværende systemer og tilbyder en fleksibel og skalerbar løsning, der imødekommer din virksomheds behov. Den understøtter grænseflader til integration med forskellige systemer såsom kundeservice, sagsbehandling, billetsalg, helpdesk og CRM/ERP-systemer.
twoday AI Agent øger arbejdseffektiviteten i forskellige organisationer ved at automatisere rutineopgaver og frigøre medarbejdernes tid til mere kreative opgaver.
twoday AI Agent kan udnyttes til at hente relevante oplysninger fra omfattende datasæt på en effektiv måde.
Kundens oplevelse bliver ensartet på tværs af alle kanaler, uanset om de interagerer gennem sociale medier, chat, e-mail eller andre kanaler.
Tjenesten leveres med et færdiglavet driftsmiljø, der er brugervenligt og nemt at anvende fra dag ét, uden behov for omfattende og dyre udviklingsprojekter. Du vil opleve fordelene allerede fra etablering.
Tjenesten er udstyret med indbygget rapportering, der gør det nemt for virksomhedsledelsen at få indsigt i de fordele, som tjenesten bringer med sig.
AI Agent er udstyret med en indbygget database, der kan rumme ubegrænset information. Den forstår brugerens behov og henter den relevante information fra databasen. Du kan anmode en trænet AI Agent om enhver form for information lige fra lønoplysninger til strategiske spørgsmål. Agenter kan også oprettes og begrænse informationen til specifikke brugergrupper, for eksempel fortrolige oplysninger kun til administrationen. Desuden kan agentens operationelle rolle og svar tilpasses nøjagtigt efter dine ønsker (eksempelvis indenfor kundeservice).
twoday AI Agent kan trygt lære informationer fra virksomhedens egne databaser eller enhver anden kilde i overensstemmelse med GDPR og andre databeskyttelses forskrifter, hvilket bevarer en høj informationssikkerhed.
Med Smart 30-programmet får organisationer hurtigt adgang til alle fordelene ved AI Agent ved hjælp af vores eksperters assistance. I løbet af programmet lærer organisationen at anvende AI Agenten, det tekniske miljø bliver sat i drift, og de første agenter trænes til brug af personalet og/eller kunderne. På sigt vil organisationen være i stand til selvstændigt at uddanne nye agenter og administrere tjenesten.
Implementering af tjenesten: €9.800 - inkluderer 3 workshops til at definere de første anvendelsesområder og agenter.
Kontinuerlig brug: €980/måned - inkluderer 1000 meddelelsestråde*.
* For et større antal meddelelsestråde, bedes du anmode om et separat tilbud.
Tag din virksomheds datahåndtering og kundeservice til nye højder med twoday AI Agent. Spar tid, ressourcer og penge samtidig med, at du giver dine kunder en forbedret service og en unik brugeroplevelse.
Du kan nemt komme i gang med det samme - uden projekter, der strækker sig over måneder eller år.