Skip to content

twoday AI-agent

Fragmenteret og upålidelig information udgør ofte en stor udfordring for mange organisationer og medarbejdere. Det resulterer i ineffektivitet og dårlige kundeoplevelser. Medarbejdere bruger tid på at søge efter information, og kunderne må vente på svar.

twoday AI Agent kan ved hjælp af kunstig intelligens revolutionere informationens anvendelse. AI Agent gør virksomhedens information let tilgængelig på et øjeblik og automatiserer gamle, tunge processer. Ved at anvende AI Agent sparer du tid, penge og undgår masser af manuelt arbejde samtidig med, at du kan tilbyde en overlegen kundeservice.

  • I baggrunden ligger den banebrydende ChatGPT, men altid i en sikker version, der leverer præcise og pålidelige oplysninger tilpasset din virksomhed.
  • twoday AI Agent kan sikkert integrere information fra din virksomheds egne databaser eller andre kilder. Tjenesten overholder GDPR og andre databeskyttelsesregler.
  • twoday AI Agent kan nemt tilpasses og integreres med eksisterende kanaler og kan bruges til utallige formål, såsom automatisering af kundeservice, støtte til ekspertopgaver, HR- og økonomistyringsprocesser eller endda udarbejdelse af instruktioner til virksomhedens personale.
  • Det er enkelt for twoday AI Agenten at lære al den nødvendige information om din virksomhed - uanset kilden - og den kan behandle informationen hurtigt og uden begrænsninger.

Det bedste af det hele er, at tjenesten leveres med et færdiglavet driftsmiljø, så du kan begynde at bruge AI Agent med det samme uden at skulle i gang med projekter, der varer måneder eller år.

Tag twoday AI Agent i brug allerede i dag - ingen grund til at vente til i morgen.

Hvad er formålet med AI Agent værktøjet?

Tjenesten er velegnet til alle aktiviteter i din virksomhed, hvor der er behov for hurtig adgang til information. Ved hjælp af AI Agent kan du spare tid, arbejde såvel som penge og samtidig tilbyde dine kunder en forbedret service og en god brugeroplevelse.

Forbedring af kundeoplevelsen under forskellige stadier på kunderejsen

AI Agent kan integreres med baggrundssystemerne på forskellige stadier, hvilket forbedrer kundeoplevelsen ved at levere en mere problemfri og hurtigere kundeservice. Tjenesten tilpasses præcist din virksomheds behov, så den reagerer som ønsket døgnet rundt.

Redigering af data

Med AI Agent kan du undervise forskellige agenter til forskellige formål, for eksempel redigering af data eller tekstoversættelse. AI Agent kan også bruge virksomhedens forretningsoplysninger, som den er blevet undervist i, til oversættelsesopgaver.

Støtte til ekspertopgaver

Tjenesten hjælper med krævende ekspertopgaver. For eksempel kan den hurtigt søge efter information i omfattende baggrundsdata, hvilket frigør medarbejdernes tid fra at søge efter information.

Økonomistyring

AI Agent kan automatisere størstedelen af arbejdet i forbindelse med fakturering, afstemning, forfaldsdatooverførsler, opkrævning og så videre ved at tilføje baggrundsmæssig automatisering. For eksempel håndterer tjenesten automatisk skattekort.

Automatisering af kundeservice

AI Agent erstatter dyre og tidskrævende chatbot-projekter. Ved hjælp af virksomhedens egne data kan tjenesten nemt lære at svare på anmodninger og blive en chatbot, der er velkendt med virksomheden og betjener kunderne. Desuden kan dens rolle, stil og tone i kommunikationen justeres efter behov.

Deling af information

Med denne tjeneste kan du nemt og effektivt besvare de mest almindelige spørgsmål fra dine kunder eller medarbejdere. Når AI Agenten er blevet trænet i den ønskede information, kan den hurtigt levere præcise svar, og dine kunder eller medarbejdere behøver ikke længere lede efter bestemte oplysninger.

Flersproget service

Tjenesten kan hjælpe med behandling af billetter, e-mails og andre oplysninger på ethvert sprog. Den kan oversætte indhold, der er undervist i på ét sprog, til andre sprog. For eksempel kan AI Agent fungere som en tolk. Sammenlignet med en almindelig tolk kan AI Agent formidle informationen på en mere berigende måde i modsætning til blot at oversætte.

Produktion af indhold

AI Agent muliggør også generering af indhold baseret på din virksomheds egne materialer. Den kan bruges til at støtte udarbejdelsen af produktbeskrivelser, invitationer, artikler og nyhedsbreve. Dette sparer både tid og kræfter, især når der er behov for at producere store mængder indhold.

Vejledning og support

AI Agent kan lære forskellige instruktioner, så den kan reagere hurtigt og korrekt på forskellige situationer. For eksempel kan AI Agent hurtigt besvare spørgsmål fra nye medarbejdere for at støtte deres oplæring og udvikling.

twoday AI Agent letter jeres arbejde og håndtering af information i mange forskellige roller

AI billede tiny-1

Økonomi

  • Optimer virksomhedens effektivitet, spar tid og penge ved at automatisere manuelle processer såsom fakturering og forfaldsdatooverførsler.
  • Tag bedre beslutninger og optimer din virksomhed med realtidsinformation.
AI agtent 3 tiny

Forretningsbeslutningstagere

  • Tiltræk kunder ved at strømline processer og tilbyde forbedret service.
  • Forøg virksomhedens rentabilitet ved at reducere omkostninger og øge indtægterne gennem automatiserede processer og mere effektiv drift.
  • Motivér og engagér dine medarbejdere ved at fjerne meningsløse manuelle opgaver og giv dem i stedet meningsfulde og udfordrende opgaver.
  • Udforsk nye forretningsmuligheder gennem innovative tilgange.
4sal01-mellem-2

HR

  • Reducer manuelt arbejde og fejl ved at automatisere og optimere processer.
  • Gør det nemt for medarbejderne at finde og anvende nødvendig information som brugermanualer, ansættelsesvilkår, feriepolitikker, intranet og så videre.
  • Reducer arbejdsstress og arbejdspres og hjælp medarbejderne med at udføre deres arbejde mere effektivt og problemfrit gennem automatiserede processer.
Nem og hurtig håndtering af kunder med twoday AI-agent

Kunder

  • Oplev hurtigere og nemmere transaktioner 24/7 året rundt.
  • Få øjeblikkelige, præcise og korrekte svar på dine spørgsmål.
Mand står og snakker i telefon

Kundeservice

  • Skab fremragende, hurtig og højt kvalificeret kundeservice på tværs af alle kanaler og platforme.
  • Sørg altid for korrekte oplysninger for at sikre kundetilfredsheden.
  • Skab personlig service og en forbedret kundeoplevelse.
  • Reducer manuelt arbejde og omkostninger ved at implementere automatisering.
ai billede 2 tiny

Specialister og kontormedarbejdere

  • Find den relevante information øjeblikkeligt i enorme datasæt, uanset om det er installationsinstruktioner, økonomiske data eller tidligere kundesager.
  • Træf bedre beslutninger og optimer forretningsprocesser, når AI Agent håndterer store mængder data for dig.
  • Hold dig opdateret med ændringer og opdateringer gennem adgang til realtidsinformation.
  • Arbejd i et sikkert miljø.

Hvorfor er twoday AI Agent så overlegen?

Hjælper med at skabe mere personlige møder

twoday AI Agent anvender eksisterende kundedata og observationer for at skabe mere målrettet kommunikation, herunder relevante produkt- og serviceanbefalinger. Kunstig intelligens i kundeservicedelen muliggør en problemfri og personlig kundeoplevelse, hvor kundeservicemedarbejderen allerede har kendskab til dig og dine behov og derfor kan yde bedre assistance. Tjenesten understøtter længerevarende og mere bæredygtige kunderelationer ved at tage hensyn til kundernes behov på en mere præcis måde.

Kan skræddersys efter din virksomheds behov

Ved hjælp af tjenestens styrings- og undervisningsgrænseflade er det nemt at lære agenterne den ønskede information. På en enkel måde kan du give AI Agenten adressen til en hjemmeside, hvorefter den kan administrere indholdet på siderne. Med brugergrænsefladen til administration og undervisning kan du nemt træne og administrere flere agenter til forskellige formål med adgangsniveauer. Nogle agenter kan betjene forskellige afdelinger som jura og HR, hvor personalet får adgang til virksomhedens specifikke instruktioner, mens andre agenter kan betjene medarbejdere eller kunder med information, som skal være tilgængelig for alle.

Let at integrere i eksisterende systemer

Tjenesten er nem at integrere i dine nuværende systemer og tilbyder en fleksibel og skalerbar løsning, der imødekommer din virksomheds behov. Den understøtter grænseflader til integration med forskellige systemer såsom kundeservice, sagsbehandling, billetsalg, helpdesk og CRM/ERP-systemer.

Forøger arbejdseffektiviteten

twoday AI Agent øger arbejdseffektiviteten i forskellige organisationer ved at automatisere rutineopgaver og frigøre medarbejdernes tid til mere kreative opgaver.

Muliggør effektiv styring og udnyttelse af data

twoday AI Agent kan udnyttes til at hente relevante oplysninger fra omfattende datasæt på en effektiv måde.

Skaber en sammenhængende oplevelse på tværs af kanaler

Kundens oplevelse bliver ensartet på tværs af alle kanaler, uanset om de interagerer gennem sociale medier, chat, e-mail eller andre kanaler.

Hurtig og nem at anvende

Tjenesten leveres med et færdiglavet driftsmiljø, der er brugervenligt og nemt at anvende fra dag ét, uden behov for omfattende og dyre udviklingsprojekter. Du vil opleve fordelene allerede fra etablering.

Synlige fordele

Tjenesten er udstyret med indbygget rapportering, der gør det nemt for virksomhedsledelsen at få indsigt i de fordele, som tjenesten bringer med sig.

Den rette information tilpasset behovene

AI Agent er udstyret med en indbygget database, der kan rumme ubegrænset information. Den forstår brugerens behov og henter den relevante information fra databasen. Du kan anmode en trænet AI Agent om enhver form for information lige fra lønoplysninger til strategiske spørgsmål. Agenter kan også oprettes og begrænse informationen til specifikke brugergrupper, for eksempel fortrolige oplysninger kun til administrationen. Desuden kan agentens operationelle rolle og svar tilpasses nøjagtigt efter dine ønsker (eksempelvis indenfor kundeservice).

Sikker håndtering af information

twoday AI Agent kan trygt lære informationer fra virksomhedens egne databaser eller enhver anden kilde i overensstemmelse med GDPR og andre databeskyttelses forskrifter, hvilket bevarer en høj informationssikkerhed.

twoday AI Agent optimerer effektiviteten i organisationer i langt højere grad end computere i sin tid

Ofte bruger medarbejdere en betydelig del af deres tid på at søge efter og strukturere den rette information, herunder formulere svar med præcise oplysninger, som opfylder virksomhedens krav.

twoday AI Agent er en unik kunstig intelligens applikation, der forbedrer indsamling og håndtering af data samt automatiserer kundeservice i organisationer.

twoday AI Agent fungerer som virksomhedens egen superintelligens, der samler og organiserer alle spredte og fragmenterede oplysninger. Den gør alle nødvendige oplysninger tilgængelige på et øjeblik og kan formatere dem præcist, som virksomheden ønsker.

Med twoday AI Agent kan enorme datasæt effektivt udnyttes til at trække relevant information fra. Det er enkelt at lære applikationen at forstå oplysninger fra virksomhedens egne databaser eller andre kilder. Dette muliggør hurtigere og mere præcis informationssøgning og forbedrer kundeservice.

Et eksempel er, at AI Agent kan producere nøjagtig den tekst, en advokat har brug for, når det er nødvendigt. Andre eksempler inkluderer information til HR, software brugermanualer, produkt brugermanualer, regnskabssoftware instruktioner, FAQ-sider og så videre. Efter træning er tjenesten i stand til at levere al den nødvendige information til virksomheden og dens medarbejdere og forstår præcist, hvad der kræves.

I baggrunden ligger den banebrydende GPT-teknologi, men altid i en version, der leverer præcis og pålidelig information samt en sikker version, der er skræddersyet til din virksomhed.

Prissætning

Smart 30-programmet

Med Smart 30-programmet får organisationer hurtigt adgang til alle fordelene ved AI Agent ved hjælp af vores eksperters assistance. I løbet af programmet lærer organisationen at anvende AI Agenten, det tekniske miljø bliver sat i drift, og de første agenter trænes til brug af personalet og/eller kunderne. På sigt vil organisationen være i stand til selvstændigt at uddanne nye agenter og administrere tjenesten.

  • Implementering af tjenesten: €9.800
    Inkluderer 3 workshops til at definere de første anvendelsesområder og agenter.
  • Kontinuerlig brug: €980/måned
    Inkluderer 1000 meddelelsestråde*.

*For et større antal meddelelsestråde, bedes du anmode om et separat tilbud.

Kontakt os

Bestil twoday AI Agent eller anmod om yderligere information

Tag din virksomheds datahåndtering og kundeservice til nye højder med twoday AI Agent. Spar tid, ressourcer og penge samtidig med, at du giver dine kunder en forbedret service og en unik brugeroplevelse.

Du kan nemt komme i gang med det samme - uden projekter, der strækker sig over måneder eller år.