Skip to content

Danske Advokater har fået en nemmere hverdag med Business Central

Danske Advokater

Danske Advokater er de danske advokatvirksomheders brancheforening. Med omkring 25.000 medlemmer og over 20 specialiserede fagudvalg stiller det krav til de interne systemer, der samler alle tal og virksomhedsdata. De kom fra et forældet økonomisystem, AX 2012 som var kringlet at arbejde i og ønskede sig at skifte til Microsoft Business 365 Central.

twoday RelateIT | Business Central løsning til Danske Advokater

Brug for et nemmere system, der snakker sammen med hele Office 365

– Folk var ved at være trætte af det eksisterende system, fordi der var lavet så meget ved det. Det var overudviklet, og der var kodet rigtig meget i det, så det var slet ikke brugervenligt længere. Der var brug for at starte på en frisk.

Jeg har tidligere brugt Navision, og jeg havde hørt meget godt om Business Central, som jo er skabt ud fra Navision. Der er ingen tvivl om, at det er et populært system, og så er det bare smart, at det snakker sammen med hele Office 365 universet, som vi, som mange andre, bruger hver dag, fortæller Mads fra Danske Advokater.

Vi havde brug for en standardløsning, som bare fungerede. Det er præcis det, Business Central er for os – og når vi vokser, kan Business Central vokse med os.

Mads Rosenberg Thomsen, Økonomikoordinator, Danske Advokater

Consectetur melius singulos id non possum quem aliud profuit atque. Familiares atqui contra nulla eo quo est tamen lorem amet quem istud viros potuit nata ipsum eo abducas. Iste avia et tuus comparandis quae elit esse dolere voluptatum dedocendi.

Nogle gange skal der bare ikke mere til

Efter at have brugt Business Central i et par måneder kan Mads Rosenberg Thomsen allerede mærke betydelig forskel på workflow og arbejdsprocesser:

– Sådan noget som rapportudskrivning er blevet så nemt – og det samme med hele procesdelen; det er blevet så overskueligt. I vores gamle system var vi nødt til at lave mange manuelle opgaver, og det giver selvfølgelig også flere fejl.

Nu kan vi nøjes med at kontrollere, at systemet gør det korrekt, og det sparer os for rigtig meget tid.

– Jeg har også lagt mærke til, at det er blevet langt nemmere at lære nye medarbejdere, hvordan man bruger systemet – fordi det bare giver mening og er brugervenligt.

I og med at det gamle system havde så mange tilpasninger og justeringer, var det selvfølgelig blevet mere kringlet at bruge, og det tog lang tid for nye at sætte sig ind i processerne. Nu er det nemt og smart, og det virker – og nogle gange skal der bare ikke mere til, fortæller Mads.

I vores gamle system var vi nødt til at lave mange manuelle opgaver, og det giver selvfølgelig også flere fejl. Nu kan vi nøjes med at kontrollere, at systemet gør det korrekt, og det sparer os for rigtig meget tid.

Mads Rosenberg Thomsen, Økonomikoordinator, Danske Advokater

Løbende dialog og løbende hjælp

– Jeg har været glad for samarbejdet med twoday. Det er jo ikke et lille projekt at implementere et nyt økonomisystem, så det er vigtigt med et godt samarbejde og en god dialog.

Da vi gik live, var twoday med os hele vejen, og jeg kunne få fat på dem, jeg skulle. Jeg følte, der blev taget hånd om os, og det var rigtig rart.

– Der har hele tiden været en god tone, og så har jeg været glad for, at jeg bare kunne række ud til twoday via Teams. Altså det var så smart, at jeg ikke altid skulle sende en mail, men hurtigt kunne se, om folk var optaget eller er ”grønne” og havde tid til at hjælpe.

– Det er en fed måde at få fat på sin leverandør på, fordi der nogle gange er ting, som helst skal fikses nu og her, men måske ikke tager meget mere end 10 minutter, afslutter Mads Rosenberg Thomsen, Økonomikoordinator, Danske Advokater.

Derfor valgte Danske Advokater Business Central fra twoday

  • Business Central er et fleksibelt standardsystem, der kan vokse med deres forretning.
  • Færre manuelle opgaver og nem rapportudskrivning.
  • Meget brugervenligt system.
  • twoday blev anbefalet af en anden partner.

Lad os tage en snak i dag, der kan være afgørende for jer i morgen

Aleksandar Petkovic

Director of Relations
alp@relateit.dk
+45 71 90 26 25

Kunde Instrumento modo animus est disserendo optimos

Kunde Instrumento modo animus est disserendo optimos

Kunde Instrumento modo animus est disserendo optimos