Skip to content

Om rollen

Som Support Specialist i twoday spiller du en central rolle i at tilbyde teknisk support og specialiseret indsigt til vores kunder, der benytter Microsoft Dynamics 365 og Power Platformen. Vi søger en proaktiv og kundeorienteret person, der trives med at gøre en forskel gennem effektiv problemløsning og ved at sikre en problemfri brugeroplevelse. I rollen varetager du følgende opgaver:

  • Teknisk support og problemløsning i høj kvalitet.
  • Tæt samarbejde og løbende kommunikation med kunder indtil deres sag er afsluttet.
  • Diagnosticering og løsning af tekniske problemer relateret til applikationer, processer, dataintegration, og sikkerhed.
  • Koordinering med relevante stakeholdere, for at sikre den nødvendige støtte til opgaveløsningen.
  • Udvikling og opdatering af vejledninger, instruktioner, og best practice.
  • Forbedringer for at øge systemets funktionalitet og brugervenlighed.
  • Opdatering af team og kunder om de seneste trends og opdateringer indenfor Dynamics 365 og Power Platformen.

Om dig

  • Erfaring fra en veletableret service desk-afdeling.
  • En handlekraftig attitude, serviceminded tilgang og evnen til proaktivt engagere sig med kunder.
  • Erfaring med Dynamics 365 og Power Platformen er en fordel.
  • Stærke kommunikationsevner med flair for klart og overbevisende at formidle teknisk information.
  • Selvstændig, men samtidig god til teamwork.
  • Flydende dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt.

Hvad tilbyder vi?

Faglig Excellence

En arbejdsplads, hvor høj faglighed møder en stærk social kultur.

Ansvar og Indflydelse

En flad organisation, der værdsætter dine ideer og kreativitet.

Fleksibilitet

En uformel kultur, der respekterer din arbejdsstil og livsbalance.

Moderne Arbejdsmiljø

Vores kontorer er både moderne og centralt placeret.

Karriereudvikling

Støtte til din professionelle vækst gennem efteruddannelse og certificeringer.

thumbnail

Interesseret?

Så send dit CV i dag, de vil løbende blive læst.

Der vil løbende blive indkaldt til indledende samtaler. Du ansøger ved at sende dit CV til Freja Colliander, People & Culture Manager,  freja.colliander@twoday.com.