Blanketter og lange ventetider er for længst fortid. Vi er som danskere blevet vant til at betjene os selv - både som borgere og kunder. En tilvænning, der får processer, hvor vi er afhængig af andres manuelle arbejdsgange, til at fremstå bøvlet. Når alt kommer til alt, foretrækker mange af os selv at kunne bestemme, hvor og hvornår eksempelvis ansøgninger, tilmeldinger eller abonnementsændringer klares.
Selvbetjeningsløsninger er ikke kun til fordel for borgere og kunder. Offentlige instanser og private virksomheder kan i samme grad effektivisere deres arbejdsgange og opnå kortere behandlingstider. Mindst ligeså vigtigt er, at en selvbetjeningsløsning minimerer fejlregistreringer og sikrer en langt højere datakvalitet. Lyder det som noget for jer?
Med os får I en samarbejdspartner, der udover at udvikle den selvbetjeningsløsning, I står og mangler, også forstår, hvor vigtig processerne rundt om jeres løsning er. Vi begynder med grundige User Experience (UX) undersøgelser og bruger resultaterne sammen med jeres ønsker til at designe en brugervenlig løsning, som taler sammen med jeres øvrige systemlandskab. Med andre ord kigger vi sammen ind i, hvilke mulighed der er, for at gøre jeres løsning intelligent med hjælp fra automatisering.