Skip to content

Dine ansvarsområder:

  • Bidrage til vores operationsafdeling med forskellige opgaver og projekter.
  • Ansvar for tværgående salgsrapportering og analyse.
  • Indsamle og analysere data for at sikre korrekt rapportering, samt præsentere dette til månedlige operations møder.
  • Samarbejde tæt med ledelsen for at identificere og implementere forbedringer.
  • Mulighed for at arbejde med CRM-systemer, herunder HubSpot (erfaring er en fordel, men ikke et krav).

Kvalifikationer:

  • Selvkørende og proaktiv med en stærk evne til at tage ansvar.
  • God analytisk tænkning og evne til at arbejde med data.
  • Stærke kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • Studerer inden for økonomi, IT, business, eller et relateret felt og ønsker praktisk erfaring samt har 1,5 år tilbage af uddannelsen.
  • Erfaring med CRM-systemer som HupSpot, er en fordel, men ikke et krav.

Hvorfor søge job hos twoday Danmark?

  • Arbejd i et dynamisk miljø, hvor personlig og faglig udvikling prioriteres højt.
  • En spændende og udfordrende stilling med mulighed for at gøre en reel forskel.
  • Mulighed for at arbejde tæt sammen med erfarne ledere og blive en del af vores danske organisation.
  • Fleksible arbejdstider tilpasset din studieplan.
ansøg her - ny

Ansættelsesvilkår:

Stillingen er en studentermedhjælperstilling med en forventet arbejdstid pa 15-20 timer om ugen.

Ansøgning:  

Er du klar til at bidrage til vores mission om at skabe en bedre fremtid med teknologi?

Send dit CV og en motiveret tekst om, hvorfor du passer til rollen.

Vi afholder samtaler løbende - så tøv ikke med at sende dine informationer i dag!

Kontakt:  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Strategy & Operations Manager, Morten Ejstrup, 25462663, morten.ejstrup@twoday.com

Arbejdssted:

København

twoday Danmark værdsætter mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge, uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Vi ser frem til at høre fra dig!