Skip to content

Flere nye faciliteter på vej 

Flere steder i landet etablerer vi større kontorer - fra Aalborg over Århus til Kolding og fra Odense til København. Til efteråret flytter vi ind i vores nye hovedkontor i Nordhavn, som kommer til at have i omegnen af 700 brugere. Antallet af kolleger fordelt på hele landet runder efterhånden de 1.000, og vi har derfor brug for en leder med en helhedsorienteret tilgang, der kan udvikle strategier, som imødekommer vores fremtidige behov og muliggør kvalitetssikring af serviceniveauet på tværs af lokationerne. Vi har også planer om at opkøbe flere selskaber, og dermed kan nye lokationer løbende komme til.


Dine ansvarsområder: 

  • Som Head of Facility Management vil du have det overordnede ansvar for facilitetsledelse samt støtte og udvikle de lokale kolleger. Derudover vil du være direkte ansvarlig for vores nye kontor i Nordhavn.
  • Du vil være ansvarlig for forhandling og opfølgning på kontorleje og leverandøraftaler, hvor det er relevant for driften.
  • Skabe og opretholde en ensartet opfattelse af kvaliteten og den interne service på tværs af på nuværende tidspunkt otte lokationer.
  • Ledelse af leverandører og sikre leverandøraftaler, herunder udvikling og opfølgning på aftaler.
  • Identificere og implementere effektive processer og metoder.
  • Overvåge og optimere faciliteterne for at sikre driftseffektivitet og omkostningsbesparelser.
  • Ansvarlig for tekniske installationer med fokus på miljø og bæredygtighed.
  • Planlægge og koordinere kontorflytninger.

Hvem er du? 

Din baggrund er ikke afgørende for jobbet, men vi forestiller os, at du har solid erfaring inden for Facility Management og ledelse, der gør, at du kan tage ejerskab for vores fælles facilitetsopgaver i Danmark.

Måske har du:

  • Erfaring med facilitetsledelse og gerne ledelseserfaring.
  • Erfaring inden for økonomi, teknik eller facilitetsoptimering vil være en klar fordel.
  • Evnen til at lede og motivere et selvkørende team og fremme en ekstraordinær servicekultur.
  • Stærke forhandlingsfærdigheder og evne til at sikre effektive leverandøraftaler.
  • God forståelse for tekniske installationer og bæredygtighedsinitiativer.
  • Evne til at arbejde strategisk og operativt med planlægning og udførelse af facilitetsopgaver.
  • Erfaring med koordinering af kontorflytninger er en fordel.

Hvorfor søge job hos twoday Danmark? 

Vi er en international og førende leverandør af forretningskritiske IT-løsninger i Norden. Et IT-selskab, som leverer softwareudvikling, data- og analyseløsninger, konsulentydelser og skræddersyede applikationer til både den private og offentlige sektor. 

I twoday Danmark er vi over 1.000 kolleger fordelt på otte lokationer. Vi er i en spændende fase, hvor vi flytter vores hovedkontor til Nordhavn i oktober 2024, hvor du selv vil være tilknyttet.  

Vi tilbyder:  

  • En spændende stilling i en virksomhed i vækst og udvikling.
  • Muligheden for at være med til at præge og optimere vores faciliteter og arbejdsmiljø.
  • Et dynamisk og engageret team af kolleger.
  • Attraktive arbejdsforhold og lønpakke.

På tværs af Norge, Sverige, Finland, Litauen og Danmark er vi mere end 2.700 højtkvalificerede kolleger på tværs af flere underselskaber, som i fællesskab arbejder hver eneste dag for at skabe værdi gennem teknologi og data. 

I twoday hjælper vi mere end 8.000 kunder med at skabe IT-løsninger, der gør en forskel på både nært hold og i det store perspektiv. Vi ved, at digital transformation er på agendaen hos de fleste virksomheder og organisationer. Med vores erfaring, viden og tilgang kan vi hjælpe med at skabe løsninger, der gør morgendagen bedre. 

Kort sagt arbejder vi i dag på at skabe et bedre i morgen – med hjælp fra teknologien. Vi gør det med stor energi, hjerte og tilpasningsevne, som bidrager til, at vi kan at få skabt store ting sammen – med hinanden, vores kunder og samfundet
.

Er det noget for dig?

Har du erfaring med facilitetsledelse og trives du i et dynamisk og udfordrende arbejdsmiljø, så send dit CV og en kort introduktion til Talent Acquisition Partner, Xenia Hasselgaard på mail: xenia.hasselgaard@twoday.com snarest muligt, da vi tager samtalerne løbende. Har du generelle spørgsmål til stillingen eller twoday, er du velkommen til at ringe til Xenia Hasselgaard på +45 31449248.

Stillingen er fuldtid, dit faste arbejdssted er København/Nordhavn, og opstart er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den helt rette kandidat. 

Har du spørgsmål til jobbet eller behov for mere information, er du velkommen til at kontakte Morten Ejstrup, Strategy & Operations Manager, på morten.ejstrup@twoday.com eller +45 25462663. 

Vi glæder os til at høre fra dig!