Skip to content
twoday

Produktdata, PIM og platforme

B2B, B2C, automatiserede prislister og produktdata, PIM og platforme – der er nok at holde styr på. 

Hos twoday foretrækker vi at holde de komplicerede ting enkle. Og derfor tilbyder vi hele spektret af værktøjer, taktikker og strategier, som er nødvendige for at få dit e-commerce setup til at spille. 

Det er ikke en nem øvelse, men vi har prøvet det før, og vi har en god idé om, hvordan vi får dig i mål. 

Dit salg handler om digitalisering

Et velfungerende e-commerce setup består af forskellige elementer.

I twoday mestrer vi alle disciplinerne.

Få en professionel B2B-webshop

Understøt kundeoplevelsen og digitaliseringsrejsen med en professionel B2B webshop. Kom i luften på 100 dage.

Læs mere

B2C e-commerce der virker

Nøglen til en succesfuld B2C e-commerce platform er det rette mix mellem teknik og forretningsforståelse.

Læs mere

Saml dine produktdata i et PIM-system

Et PIM-system samler dine data og gør det muligt at skabe en mere effektiv og lønsom forretning.

Læs mere

Automatiser prislister, datasheets og kataloger

De manuelle opgaver stjæler ressourcer og æder både tid og penge. Automatisér rutineopgaverne og effektivisér forretningen.

Læs mere

Composable commerce

Composable commerce er det agile valg, når du skal vælge en fremtidssikret commerce-løsning. Få kortere time-to-market og skalérbarhed.

Læs mere

Vælg den rigtige e-commerce platform

Skal du vælge standard eller skræddersyet? Eller måske en mellemting? Det afhænger af dine behov – vi kan hjælpe med afklaringen.

Læs mere

E-commerce fra A-Z

twoday

twoday er mere end e-commerce

twoday er en international og førende leverandør af forretningskritiske IT-løsninger i Norden. Vi er 2.700 specialister, som hver dag arbejder med softwareudvikling, data- og analyseløsninger, konsulentydelser og skræddersyede applikationer til både den private og offentlige sektor. 

Her kan du se, hvad vi tilbyder i de øvrige business units. 

Hvilke faktorer spiller ind på dit valg af e-commerce platform?

Nu kender du – i grove træk – de tre forskellige spor, du kan vælge. Men hvad afgør, hvad du skal vælge?

Som med alle andre IT-investeringer er det en beslutning, der skal træffes i et krydsfelt af mange forskellige faktorer – herunder tidshorisont, økonomi og dit øvrige systemlandskab.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie enim erat, at egestas dolor mattis pellentesque. Morbi justo ipsum, volutpat id suscipit id, luctus porta purus. Donec id fringilla dui. Ut ut placerat dolor, sit amet semper purus. Quisque aliquet nibh et feugiat faucibus. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam maximus sapien et facilisis finibus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie enim erat, at egestas dolor mattis pellentesque. Morbi justo ipsum, volutpat id suscipit id, luctus porta purus. Donec id fringilla dui. Ut ut placerat dolor, sit amet semper purus. Quisque aliquet nibh et feugiat faucibus. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam maximus sapien et facilisis finibus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie enim erat, at egestas dolor mattis pellentesque. Morbi justo ipsum, volutpat id suscipit id, luctus porta purus. Donec id fringilla dui. Ut ut placerat dolor, sit amet semper purus. Quisque aliquet nibh et feugiat faucibus. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam maximus sapien et facilisis finibus.
This is the content
e-commerce-platform-vaelg-rigtigt

Hvor lang tid tager det at få en e-commerce løsning på vingerne?

Når du have en e-commerce platform i luften, er tidshorisonten væsentlig at have for øje. Jo mere kompleks en løsning, du går med, desto længere tid tager det i sagens natur at få gjort klar. Men måske er tiden godt givet ud – i hvert fald hvis alternativet er en hurtig, men langt fra gennemtænkt løsning, som du skal bruge tid, energi og penge på at lappe på i de kommende år. Og i værste fald skrotte for så at begynde forfra.

Hvad koster din e-commerce platform egentlig?

Et af de parametre, det er vigtigt at have for øje, er antallet af transaktioner, der håndteres i e-commerce løsningen. Nogle af platformene vil være forholdsvis billige at etablere, og det månedlige gebyr være forholdsvis lavt, men til gengæld betaler du et gebyr pr. transaktion, som over tid vil medføre, at den “billige” løsning bliver den dyreste.

På samme måde kan den forkromede løsning vise sig at ende med et klassisk “gråspurve og kanoner”-scenarie, hvor du får en løsning med en enorm motorkraft og en lang række funktioner, som du aldrig kommer til at udnytte. Og set gennem de briller et alt for dyrt valg.

e-commerce-platform-vaelg-rigtigt

Skal vi tale om fremtidens e-commerce og PIM?

Lad os tage en snak og se, hvordan I får et e-commerce og PIM-setup, der passer til jeres forretningsbehov?

Jacob Gammelby Stenhaug

Client Director
jacob.gammelby@twoday.com
+45 27 53 00 12