Skip to content

Det handler om tillid

Du vil gerne sælge noget. Det er helt fair – men inden nogen har lyst til at købe noget af dig, skal de interessere sig for dig, dine produkter, ydelser eller services.  

Og de skal føle sig overbevist om, at det er lige netop dig, der skal have lov til at sælge til dem. 

Tillid er altafgørende – ikke mindst når det handler om B2B-salg, hvor der ofte er store beløb på spil. Men hvordan kan digital marketing skabe mere tillid omkring dig og det, du kan levere? 

Opbyg relationer med digital markedsføring

Svaret er relations-opbygning. Når du får hul igennem til din målgruppe gennem nyhedsmails, webinarer, events og alle de andre muligheder, der findes, får du mulighed for at vise, at du kan skabe værdi for målgruppen. At det, du kan tilbyde, efterlader målgruppen et bedre sted.  

Og dermed handler det ikke om, at du gerne vil sælge noget, men om, at målgruppen har lyst til at købe. To sider af samme mønt, som er ret forskellige. 

På det mere tekniske niveau er nøglen at få engageret målgruppen, så de får lyst til at indgå en byttehandel: Du giver dem viden og inspiration, og de giver dig en e-mailadresse. Og den kan du bruge til at bearbejde og opvarme leads, til de er klar til at købe. 

E-mailen har været meldt halvdød i årevis, men tænk den lige igennem: I hvilke andre marketingkanaler har modtageren sagt aktivt ja til at modtage materiale? Og hvilke værktøjer kan bryste sig af en ROI på 36? 

twoday-situation-herning-27-1280
twoday

Vi begynder ved målstregen 

Digital marketing begynder med målet: Hvad er dine KPI’er? Hvad skal du opnå? 

Lad os tage udgangspunkt i, at dit mål er at skaffe 10 nye kunder. Vi regner baglæns og finder sammen med dig – og ikke mindst din salgsafdeling – ud af, at der først og fremmest skal 50 mødebookinger til. Og for at få 50 mødebookinger skal der 200 leads til, og det kræver 2.000 permissions, 200.000 besøgende ... og så videre. 

Når vi er skarpe på dine mål, laver vi en køreplan for, hvordan du kommer derhen. 

Marketing infografik: Eksponeringer - besøg på landingsside - sign-ups - prøvekonti - kunder

Sådan når vi i mål

Vi har en gennemprøvet proces, som vi vender tilbage til igen og igen. Fordi vi ved, at den virker – og at den sikrer dig (og os), at din tid og dit budget bliver brugt på det rigtige.

1. Temperaturmåling

Vi kigger ind i din online tilstedeværelse og gør status. Hvor er du nu? Hvad fungerer? Hvad fungerer ikke? 

2. Workshop

Vi holder en workshop, hvor vi får forretningsforståelse og kommer omkring forretningsmål, kunder, konkurrenter, budget og ressourcer. 

3. Marketingplan

Vi laver en køreplan for 6-12 måneder, som beskriver de konkrete indsatser, vi anbefaler, at du søsætter i perioden. Den giver svar på, hvem, hvad, hvornår og hvilke KPI’er, vi går efter med de enkelte indsatser. 

4. Præsentation

Vi præsenterer dig for marketingplanen og justerer (eventuelt) undervejs. Vi snakker om mulige samarbejdsformer, og hvordan du får marketingplanen ud at leve. 

5. Aktivering

Vi aftaler, hvem der gør hvad i forhold til budget og ressourcer. Og vi tager (hvis du ønsker det) styringen på, at det kommer til at ske. 

6. Opfølgning

Vi sætter alt op, så det er målbart og nemt at få et visuelt overblik over i et dashboard. Vi overvåger, optimerer og afrapporterer løbende, så både du og vi bliver klogere på, hvad der virker i lige præcis din forretning. 

Vi kan hjælpe dig på 3 måder

Vi gør det for dig

Du har travlt. Og du har ikke tid eller ønsker ikke selv at drive din online markedsføring. Vi optimerer dit website, kører dine Ads-kampagner, Facebook-annoncer — eller hvad der skal til for at løfte din forretning. Du får afrapportering. Vi holder fysiske møder. Så du ved, hvad der virker. Og hvad du får for pengene. 

Vi gør det sammen med dig

Du har travlt. Men du vil gerne selv stå for dele af din online markedsføring. Vi tager os af det, du ikke selv når — hvor udviklingen og den tekniske del (måske) er krævende. Vi sikrer sammenhæng. Og vi måler på effekten af vores fælles indsats. Du bliver klædt på til at gøre det endnu bedre selv. 

Vi lærer dig at gøre det selv

Du vil gerne stå for din egen online markedsføring. Men du har brug for at vide, hvilke kanaler der virker — for din virksomhed og for din målgruppe. Og du har brug for at vide, hvordan du får mest ud af dine marketingkroner. Måske vil du også bare gerne lære nye værktøjer eller inspireres en gang imellem. Vi laver en plan. Og vi lærer dig at gøre det selv. 

Vi serverer leads til salg. Blandt andet

Vi kan lide det, vi laver. Men vi kan allerbedst lide det, når tal bakker op og beviser, at det faktisk virker.

Sådan kan vi skaffe flere leads til din virksomhed

Digital marketing er mange ting. Her er de områder, vi særligt fokuserer på, når vi skal hjælpe med at gøre din virksomhed mere synlig og skabe digitale kundeoplevelser, der bevæger mennesker – fra den første annonce til det sidste klik. 

Inden du kan lægge og udføre en plan, skal strategien være på plads. Det kan vi hjælpe dig med, så du sikrer, at indsatserne peger i samme retning og fører til de rigtige resultater. Det er helt ok at være heldig – men det er federe at være dygtig. Og det er nemmere at være dygtig, når man er velforberedt. 

Med marketing automation lader du dine e-mails arbejde for dig – også når du er travlt optaget med andre opgaver – eller med at holde fri. De automatiserede e-mail og gennemarbejdede flows tager højde for, hvor dine leads er i kunderejsen, og hjælper dine sælgere med at uddanne kunderne til at købe.

E-mail marketing (eller nyhedsbreve) er et nemt og effektivt værktøj til at konvertere leads til kunder. ROI’en er tårnhøj, og hvis du sørger for at sende relevant indhold til dine modtagere, kan dine e-mails både skabe behov og lukke dine salg. Og så er det både målbart og budgetvenligt. 

Skab værdifuldt content og træng igennem støjen. Målrettet og gennemtænkt content skaber opmærksom omkring dine produkter og services og får dig til at skille dig ud fra konkurrenterne. Formatet er ikke afgørende, så længe du besvarer de spørgsmål, dine potentielle kunder har. Giver du de svar, får du salget. 
Alle kan lave annoncer – men ikke alle kan lave Ads-annoncer, der giver mange og relevante besøgende til et lavt budget. Vi kan hjælpe dig med både planlægning, rådgivning, annoncering, optimering og remarketing. 
Search Engine Optimization – i daglig tale SEO – er en forudsætning for at have et website, der bliver fundet. Men god SEO er mere end bare de rigtige ord de rigtige steder; det er en langsigtet strategi, som har en stor påvirkning på din virksomheds resultater og bundlinje. 

Har du brug for at skrue op for jeres marketingindsats, eller mangler I nogle nye eller andre kompetencer – måske i en afgrænset periode? Hos twoday kan du leje den marketing-ekspertise, du har brug for. Hurtigt, fleksibelt og effektivt. 

Oversigt

Det kan vi hjælpe dig med

twoday-situation-aarhus-188-800

Inbound Marketing

Automation

Automation 

Leadgenerering

Leadgenerering

  • IP tracking
  • Lead scoring
  • Automation
  • Permission kampagner
  • Lead nurturing
twoday-situation-herning-3-800

Søgemaskine­optimering (SEO)

Kampagner

Kampagner

  • Kreativ konceptudvikling
  • Rekrutteringskampagner
  • Brandkampagner
  • Produktkampagner
  • Permissionkampagner
  • Employer brandingkampagner
  • Lanceringskampagner
Annoncering

Annoncering

  • Google Ads
  • Bannerannoncering 
  • Facebook-annoncering
  • LinkedIn-annoncering
  • Pinterest
  • Instagram
  • Snapchat
  • Google Shopping
  • Facebook Shopping
  • Bing
  • Amazon 
  • Remarketing
  • Retargeting
Kurser og konferencer

Kurser og konferencer

  • Facebook-kurser
  • LinkedIn-kurser
  • Google Analytics-kurser
  • Google Ads-kurser
  • E-mail Marketing-kurser
  • Tekstproduktion-kurser
  • MarketingCamp
  • B2B Dagen
Data & insights

Data & insights

  • Customer Insights
  • Tracking
  • Google Analytics
  • Facebook Analytics
  • Placeringsrapporter
  • Dashboard
  • Workshops
  • Opsætning af KPI’er

Digitale oplevelser, der bevæger mennesker 

Vi har samlet et hold af +100 kreative, strateger og tech-specialister, som kan udtænke og udvikle digitale oplevelser, der bevæger mennesker. I følelserne – og i retning af din forretning. 

Skal vi snakke om, hvordan dine marketingkroner er bedst brugt?

Bonnie Groth Frølund

Head of Marketing Consulting
bonnie.frolund@twoday.com
+45 32 26 68 17