Skip to content

Hvad er HubSpot? 

HubSpot er en platform til marketing automation, salg og service – og så kan du bygge din hjemmeside med HubSpot CMS.  

Med HubSpot CMS får du en række værktøjer og funktioner, der gør det nemt for dig at administrere og ændre indhold på din hjemmeside, samtidig med at du sikrer en god brugeroplevelse. 

Platformen henvender sig til virksomheder, der gerne vil arbejde datadrevet og integrere salg, marketing og support. 

HubSpot egner sig særligt til B2B-virksomheder, der sælger komplekse ydelser eller produkter. Og der er mange grunde til at vælge netop denne platform. Fire af dem får du her. 

twoday-situation-copenhagen-48-1280

4 grunde til at vælge HubSpot

1.

Alt samlet ét sted 

Du kan samle alle dine aktiviteter ét sted, så du får et overskueligt overblik. 

2.

Bind salg og marketing sammen

Du gør det nemmere for salg og marketing at aligne din virksomheds mål og indsatser. 

3.

Nem integration

Du kan hurtigt og nemt integrere med dine eksisterende systemer. 

4.

Automatisk rapportering

Du får et simpelt overblik over alle dine processer med automatisk rapportering. 

Én platform til website, salg, marketing og support 

HubSpot er en alt-i-en-platform, hvor du kan samle flere af dine kernefunktioner i virksomheden. HubSpot har alle de værktøjer og integrationer, du har brug for til marketing, salg, indholdsstyring og kundeservice.  

Hvert produkt i platformen er kraftfuldt i sig selv, men den virkelige magi sker, når du bruger dem sammen. Her kan du se nogle af de mest populære værktøjer, du kan få adgang til: 

Populære værktøjer i HubSpot


CMS Hub 

I CMS Hub kan du opbygge hele din hjemmeside, blog, landingssider m.m. CMS-værktøjet er nemt og fleksibelt at bruge for marketingfolk, kraftfuldt for udviklere og – vigtigst af alt – giver dine kunder en personlig og sikker oplevelse. 

  • Website 
  • Blog 
  • Landing pages 
I CMS Hub kan du opbygge hele din hjemmeside

Marketing Hub 

Fra Marketing Hub kan du styre hele din virksomheds markedsføring – fra annoncering til nyhedsbreve – og køre komplette kampagner, der øger trafikken og konverterer flere besøgende. Planlæg, post og analyser alt fra ét centralt sted.  

  • Marketing Automation 
  • Leadgenerering 
  • Data & Analytics 
Fra Marketing Hub kan du styre hele din virksomheds markedsføring

Sales Hub 

Fra Sales Hub kommunikerer du med potentielle leads – og du kan endda opsætte automatiseringer til det, så du kan afslutte flere handler hurtigere. Du kan se og tracke jeres kommunikation, så du kan få dybere indsigt i dine kundeemner. 

  • Book møder 
  • E-mail automation 
  • E-mail tracking 
Fra Sales Hub kommunikerer du med potentielle leads

Service Hub 

Service Hub hjælper dig med at komme i kontakt med kunder, overgå forventningerne og gøre dem til promotorer, der får din virksomhed til at vokse. Du kan f.eks. lave kundetilfredshedsundersøgelser og styre supporten via et ticket-system. 

  • Live chat 
  • Knowledge base 
  • Feedback surveys 
twoday-situation-copenhagen-18-1280

Lad twoday bygge din hjemmeside i HubSpot

Vi har hos twoday stor erfaring med at bygge hjemmesider med HubSpot CMS – med ekspertise i alt fra design og layout til teknisk implementering og indholdsstrategi.  

Vores opgave er at skabe en hjemmeside, der skiller sig ud fra dine konkurrenter, og som giver dig mulighed for at nå dine målgrupper på en mere effektiv måde. Spar tid og ressourcer ved at undgå selv at skulle lære platformen at kende eller hyre en ekstern udvikler.  

Vi er HubSpot Solution Partner 

Som HubSpot Solution Partner udvikler vi din hjemmeside med opdateret viden om mulighederne i HubSpot platformen.  

Uanset om du ønsker at udnytte mulighederne og værktøjerne i den robuste CRM-platform, eller en hjemmeside, der kan forstærke de unikke salgs-, service- og marketingmoduler, kan vi løse dine udfordringer. Vores konsulenter opdaterer sig løbende gennem dokumenterede certificeringer hos HubSpot. 

Kunne du tænke dig at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at bygge en professionel hjemmeside med HubSpot CMS? 

Fordele ved HubSpot CMS 

HubSpot CMS er en SaaS-løsning, som du betaler en månedlig licens for, og hvor HubSpot håndterer infrastruktur, sikkerhed, SSL med mere for dig.  

1. SEO 

Hubspot CMS har et indbygget SEO-værktøj. Dette giver dig kontrol over kvaliteten af ​​dit indhold og kommer med anbefalinger til, hvad du kan gøre for at forbedre dine søgeordsscore. Tiltagene kan øge dine chancer for at placere højere i søgeresultaterne, hvilket øger antallet af besøgende og potentielle kunder på din hjemmeside. 

2. Responsivt design 

Hvis du vil være konkurrencedygtig i dag, er det vigtigt, at din hjemmeside er mobilvenlig. Hjemmesiden skal se godt ud og være nem at navigere på, uanset hvilken enhed den besøges fra. Vi sikrer, at hjemmesiden tilpasser sig skærmen på den enhed, den vises på, og er brugervenlig for besøgende, uanset om det er en PC, tablet eller mobiltelefon. 

3. Leads 

Hvad og hvem genererer trafik til din hjemmeside? I HubSpot CMS'et får du et overblik over, hvilke af dine sider, kampagner og kilder, der genererer mest trafik og leads. Dette kan være nyttig information til at forbedre din markedsføring og øge antallet af potentielle kunder for dit produkt eller din tjeneste. 

Saml alle dine salgs- og marketing­aktiviteter ét sted 

Uanset om du har brug for et værktøj til enkelte indsatser inden for eksempelvis annoncering eller e-mail marketing, eller om du har behov for at binde alle dine aktiviteter sammen ét sted, er HubSpot et rigtig godt valg. Og det er især, hvis du går efter det sidstnævnte, at platformen rigtig kommer til sin ret. 

Læs vores guide: Sådan kommer du i gang med HubSpot 

Fordelene ved at samle alle aktiviteter og data ét sted er mange. Her er tre af de mest væsentlige: 

  • Du undgår, at informationer går tabt mellem forskellige systemer. 
  • Det frigiver tid, som du i stedet kan bruge på vigtige data om jeres kunder og potentielle kunder. 
  • Du effektiviserer samarbejdet mellem forskellige teams og måden at håndtere jeres leads på. 

Som din HubSpot-sparringspartner hjælper vi med at kortlægge, hvilke værktøjer i HubSpot netop din virksomhed kan få gavn af. 

Saml alle dine salgs- og marketing­aktiviteter ét sted

Er HubSpot noget for din virksomhed? 

Data om dine kunder og potentielle kunder er guld værd i dit arbejde med at skabe segmenteret indhold. Når du har rigtig godt styr på dine data, kan du eksempelvis sende segmenterede mails ud til de kontakter, det er relevant for – og samtidig undgå at “forstyrre” dem, det ikke har interesse for. 

Og det er netop, hvad HubSpot kan hjælpe din virksomhed med. At bruge dine data rigtigt, så du kan booste både din digitale markedsføring og din leadgenerering. Via automatiseret markedsføring og en databeriget salgsindsats sikrer du nemlig, at dit indhold er målrettet det enkelte lead og samtidig tilpasset, hvor han eller hun er i kunderejsen. 

Lyder det som noget, din virksomhed har brug for? Ja, så er der stor sandsynlighed for, at HubSpot er relevant for jer. 

Se 7 fordele ved at samarbejde med en HubSpot-partner 

Vil du høre mere om, hvad HubSpot kan gøre for dig?

Så er det Bonnie, du skal have fat i. Hun hjælper dig gerne med at svare på alle dine spørgsmål og få overblik over dine muligheder med HubSpot. 

Bonnie Groth Frølund

Digital Forretningsudvikler og Head of Marketing Consulting 
bonnie.frolund@twoday.com  
+ 45 32 26 68 17