Skip to content

Mød dine kunders forventninger

Dine kunder forventer at få en god, nem og hurtig service. Det gør dem trygge og loyale. Dynamics 365 Customer Service er et værktøj, der garanterer et højt serviceniveau og kundeloyalitet.

Systemet giver dine kundeservicemedarbejdere de bedste forudsætninger for at skabe en personlig interaktion med jeres kunder – både i telefonen, på mail og online. Med Customer Service-modulet kan de nemt få et overblik over kunder, spore og registrere problemer, og se sager og statusser. På den måde kan de træffe de rigtige beslutninger og imødekomme kundernes servicebehov.

Vi har lavet flere Customer Service-løsninger.
Blandt andet for disse virksomheder

twoday-kunde-silvan
twoday-kunde-phaseone
twoday-kunde-nrep
twoday-kunde-afa-jcdecaux

Der er mange gode grunde til at vælge Customer Service. Her er fire fordele

Det er dyrt at skaffe en ny kunde. Derfor giver det god mening at gøre en stor indsats for at beholde dine eksisterende og gøre dem til langvarige kundeforhold. Der er flere fordele ved værktøjet Customer Service – både set med kundens og kundeservicemedarbejderens briller.

  1. Højere effektivitet og produktivitet for kundeservicemedarbejderne

  2. Sikring af hurtig og god kundeservice

  3. Nem identificering og automatisering af forespørgsler og supportproblemer

  4. Al kundedata samlet ét sted

Customer Service giver medarbejderne i kundeservice værktøjerne til at være proaktive og håndtere servicesager rigtigt og hurtigt.

Sæt struktur på arbejdsdagen og få færre sure kunder

Der er ikke noget mere irriterende, end hvis en kunde skal forklare hele sin sag forfra til en ny kundeservicemedarbejder. Det er hverken god service overfor kunden eller effektivt for jer.

Customer Service sørger for, at alle i kundeservice hurtigt og nemt kan få overblik over alle kundehenvendelser. Både generelle spørgsmål, support, reklamationer og alt derimellem. Alle henvendelser registreres, håndteres og følges til dørs.

Systemer tager ikke telefonen for dig. Til gengæld kan det sørge for at skabe de bedste rammer for samtalen. Det betyder, at samtalen bliver kortere, personlig og mere behagelig for begge parter. Resultatet er optimering, ressourcebesparelse og færre sure kunder.

IT-konsulent-giver-overblik-med-Dynamics-365-Customer-Service
twoday

Disse funktioner vil du ikke være foruden

Customer Service-løsningen er bygget op omkring en brugergrænseflade, hvor kundeservicemedarbejderen via et login kan slå et kundeemne op. Det gør det nemt og hurtigt at danne sig et overblik over kundens sag og dokumenter. Modulet har et væld af funktioner. Blandt andet:

  • Adgang til alle kunders sager og stamdata (360 graders profil)
  • Historik over tidligere samtaler
  • Automatisk tildeling af sager og ansvar til den mest rustede medarbejder
  • Interaktion på forskellige kanaler (telefon, mail og sociale medier)
  • Indbyggede analyseværktøjer, der skaber indsigt og data
  • Indsigt i kundetilfredshed
  • Mål og reagér på feedback via indsigt fra Customer Voice
  • Selvbetjeningsløsning, hvor folk kan hjælpe sig selv
Effektivitet er essensen af en uforglemmelig kundeservice. Det kræver et stærkt samarbejde mellem salg, marketing, service og drift. Det hjælper Dynamics 365 Customer Service med.

Vores tilgang er, at du kan komme langt på standardkomponenter, som vi tilpasser til lige præcis din virksomhed.

Integration er intet problem

Mange af vores kunder har en bekymring, når det kommer til integration. Det er helt forståeligt. Dog er der for det meste ingen grund til at bekymre sig. Customer Service-modulet snakker selvfølgelig sammen med Microsofts øvrige applikationer og moduler i Dynamics 365: Sales, Field Service og Marketing. Faktisk fungerer de bedst sammen. Derudover giver integrationen til Power Platformen et hav af muligheder for at forbinde data på tværs af Microsoft.

Du vil formentlig også gerne integrere løsningen til jeres eksisterende telefonsystem. Det gør alting nemmere. På den måde undgår I helt at indtaste noget manuelt.

Vi er mennesker – ikke robotter

Hos os køber du ikke bare en løsning. Du investerer i mennesker. Vi er forretningskonsulenter og ikke kodere. Derfor starter vi altid med at snakke forretning, før vi snakker om en løsning. Det giver mest mening – både for os og din forretning.

Vi går altid efter langvarige partnerskaber. Af den grund er den menneskelige relation særdeles vigtig for os. Skal vi være din betroede sparringspartner?

IT-konsulenter-ved-twoday-er-klar-til-at-hjaelpe-dig-med-din-Customer-Service
twoday

Vil du gerne vinde kundernes loyalitet? Så lad os tage en snak