Skip to content
twoday

Om twoday

Vi er specialister i en række teknologier og domæneområder, herunder bl.a. Application Modernization/Development, BI/AI, Microsoft Business Central, Microsoft Dynamics og en række portal- og e-businessløsninger.

Tilsammen giver vores ekspertise os muligheden for at hjælpe vores kunder på hele deres digitaliseringsrejse, på tværs af kernesystemer, standardapplikationer og kunderejser.

Vi mener, at vi adskiller os fra andre konsulenthuse, ved at have en kultur centreret om et højt og specialiseret kompetenceniveau, kombineret med plads til forskellighed, i en organisation i høj vækst. Vil tilbyder også, at du som medarbejder kan blive medejer af twoday.

For at sikre at vores kunder får den bedst mulige rådgivning, leder vi lige nu efter erfarne konsulenter, som skal være en del af vores private team.

Vi bor i dag Carlsberg Byen i fantastiske rammer, mens vi venter på at flytte ind i vores nybyggede hovedkvarter i Nordhavn. Her vil du blive kollega med 500 ligesindede folk, der brænder for teknologi, som alle gerne vil gøre en forskel og som ønsker at påvirke fremtiden. Vi har bl.a. også kontorer i Aarhus, Odense, Kolding og Aalborg.

Teamets fokus er todelt

Teamet har i dag opgaver, som kommer fra to steder. Til dels er der opgaver forbundet med en intern kunde, som er vores produktafdeling, hvor man håndterer kundespecifikke løsninger.

Derudover er der private kunder, hvor der primært arbejdes med Azure, som typisk går ud på integrationsopgaver og API-løsninger. Man vil kunne komme på begge typer af opgaver, og man skal være klar på en afvekslende hverdag sammen med gode kollegaer. Der er tæt samarbejde med kunderne, hvor man kan være on-site for at få skabt den gode dialog og samarbejde, samt forstå kundernes ønsker bedst muligt. Derfor er det naturligt, at du har et kommercielt mindset og trives med kundedialog. Til dagligt vil man have sin gang på vores kontor i Carlsberg Byen(til oktober flytter vi til Nordhavn).

 

 

Dine udviklingsmuligheder

twoday Denmark er ikke som andre virksomheder. Du bliver ikke kun en del af én virksomhed. Du bliver en del af flere business units under twoday Denmark-gruppen, som alle er specialiserede indenfor hver sit IT-område. Alle med unikke styrker, der skaber
værdi på tværs af det samlede økosystem og giver gode udviklingsmuligheder for både twoday medarbejdere og kunder, private som offentlige.

Som medarbejder i twoday kan du i høj grad være med til at præge virksomhedens udvikling, såvel som din egen karriere, med kontinuerlig mulighed for at udvikle dine kompetencer. Vi har et dynamisk og uhøjtideligt arbejdsmiljø, som samtidigt er kendetegnet ved et stærkt fagligt engagement, hvor der tilbydes mange forskellige aktiviteter af både faglig og social karakter. Vi investerer i din udvikling, og du kan selv vælge at investere yderligere! Vi kalder det en verden af muligheder.

Forventninger til seniorkonsulenter i twoday

  • Tage ansvar for projektleverance i samarbejde med projektleder.
  • Kundekontakt ifm. projekteksekvering.
  • I stand til at arbejde uafhængigt af andre inden for egne specialistområde(r).
  • I stand til at lære fra dig og formidle din faglighed til mindre erfarne kollegaer.
  • Analyserer, designer, beskriver, udvikler, tester, kvalitetssikrer og vedligeholder løsninger.
  • Arbejder struktureret og målrettet i forhold til tidsforbrug og estimater.
  • Er samarbejdsorienteret og bidrager med idéer. Sparrer med kollegaer, projektteam og med teamets kunder.
  • Sikrer høj kodestandard på både egne og andres opgaver.

 

Forventninger til rollen:

  • Minimum 8 års erfaring fra lignende stilling
  • Du har erfaring med .NET & Azure
  • Kendskab til konsulentbranchen
  • Erfaring med at drive kunderelationer

 

Dine udviklingsmuligheder

I denne rolle får du stor ansvar, og vil blive en del af et team af projektledere, udviklere, arkitekter m.m., som vil give dig en bred berøringsflade mod vores organisation og kunder i DK. Du skal være vant til at være selvkørende og proaktiv i din tilgang til dit arbejde, men hvor der altid vil være hjælp at hente hos dine kollegaer.

twoday Denmark er ikke som andre virksomheder. Vi er på en transformationsrejse fra at være en række specialiserede enheder, til – også – at være en virksomhed, som løfter de største digitaliseringsprojekter i Danmark.

Som medarbejder i twoday kan du i høj grad være med til at præge virksomhedens udvikling, såvel som din egen karriere, med kontinuerlig mulighed for at udvikle dine kompetencer. Vi har et dynamisk og uhøjtideligt arbejdsmiljø, som samtidigt er kendetegnet ved et stærkt fagligt engagement, hvor der tilbydes mange forskellige aktiviteter af både faglig og social karakter. Vi investerer i din udvikling, og du kan selv vælge at investere yderligere! Vi kalder det en verden af muligheder.

Vi har respekt for forskellighed og ser det som en styrke. Vi er forskellige som mennesker, og så insisterer vi på work-life balance, så vi kan kombinere en ambitiøs IT-karriere med et liv ved siden af. Når dagen er omme, er menneskene og vores måde at skabe værdi på – dét, der gør forskellen. For os, for vores kunder og for samfundet. Og vi bliver ved med at dyrke og investere, så vi sammen bidrager til at digitalisere Danmark.



 

thumbnail

Interesseret?

Om ansættelsesprocessen:

  • Online screening med Senior Talent Acquisition Partner
  • Fysisk samtale på vores kontor i Carlsberg Byen, hvor der forinden tages to logiske samt én personlighedsanalyse, samlet tidsforbrug ca. 30 min. Online
  • Forhandling af vilkår

Ved spørgsmål til twoday, rollen og andet, kan der rettes henvendelse til:

Gøkhan Kavak, Senior Talent Acquisition Partner i twoday

Tlf: 31449704 / email: gokhan.kavak@twoday.com