Skip to content
twoday
Tilbage til alle webinarer

On-demand webinar:

7 tegn på at du har brug for en ny brandidentitet

Alle virksomheder har en brand­iden­ti­tet. Også dem, der ikke arbejder med det der branding. Spørgsmålet er, om din virk­somhed har den rigtige brand­identitet?

Du ved, den der vinder kundehjerter, ad­skil­ler jer fra konkur­ren­terne og understøtter for­ret­ningens strategi.

Arbejdet med din brandidentitet handler om, hvordan du ser ud, og hvad du siger. Men måske endnu vigtigere handler det om at styrke din forretning ved at målrette dit udtryk og dine budskaber, så det appellerer til målgrupperne og skiller dig ud fra konkurrenterne. 

Nogle virksomheders brandidentitet fungerer fantastisk. For andre kan brandidentiteten holde forretningen tilbage. Hvordan ser det ud for din virksomhed? 

For at kunne svare på spørgsmålet får du i dette webinar 7 tegn, der kan hjælpe dig med at afklare, om du bør arbejde med din brand­identitet.  

  • Du tilbyder det samme som konkurrenterne
  • Målgruppen forveksler dig med konkurrenterne
  • Din virksomhed er dygtigere, end man kan se på websitet
  • Din forretning stagnerer
  • Din virksomhed vil vinde nye markeder
  • Din virksomhed slår sig sammen med én eller flere andre
  • Din virksomhed ønsker at blive solgt

Webinaret er til dig, der arbejder med et B2B-brand og ønsker at styrke dit brand, tiltrække bedre kunder og udmanøvrere konkurrenterne. 

Om foredragsholder

Bonnie Groth Frølund

Bonnie Groth Frølund
Strategic Business Developer og Head of Marketing Consulting

Bonnie ser det som sin fornemmeste opgave at hjælpe kunderne med at nå deres mål med online markedsføring – uanset om de drømmer om en online kampagne, der performer r.... ud af bukserne, en hjemmeside der serverer brandvarme leads til salgsafdelingen eller mere målrettede (og målbare) online markedsføringsaktiviteter, der virker på lige præcis målgruppen.

Tilmeld dig og se webinaret