Skip to content
twoday
Tilbage til alle webinarer

On-demand webinar:

5 små-snedige taktikker, der giver flere (kvalificerede) B2B e-mailadresser

Nej! Det er ikke den mest sexede del af e-mail marketing. Jagten på at få de gode relevante e-mailadresser. Men det er vigtigt. Hammer vigtigt. Og det ved du garanteret allerede.

”Men, det er bare såååå kedeligt!”

Det behøver det ikke være. Potter er pjattet med disciplinen. Især fordi det føles som at vinde i B2B-lotto, når de gode leads ruller ind. Specielt når det handler om B2B e-mailadresser. For en kvalificeret B2B e-mailadresse er G.U.L.D. værd.

Og den følelse du får, når der ticker 300 nye e-mailadresser ind på en dag… den er fænomenal.

Potter giver dig:

✅  Opskriften på, hvordan du finder og ”sniger” LinkedIn profiler ind på din nyhedsmailliste
✅  9 konkrete taktikker, som du så nemt som ingenting kan implementere allerede i morgen
✅  Taktikker som Honey Pot, LinkedIn Liste Listen, Festaben, Nosy Parker, Hunter & den ultimative ”Piggy Back Hack”

Kort sagt, et inferno af små taktikker du kan bruge i jagten på at nuppe de allerbedste B2B e-mailadresser.

Oplægget er ikke for sarte sjæle. Det er kun for dig, der har ”Ja Hat” på og er klar på at prøve noget (lidt) andet. Og så er det 100 % til dig, der sidder med B2B (og som ved, at B2B ikke behøver at være Boring2Boring.)

Om foredragsholder

Ib Potter

Ib Potter
Marketingchef og partner hos twoday

Ib er en dansk ekspert i digital markedsføring og content marketing. Han er især kendt for sine webinarer, kurser og foredrag, hvor han gør komplekse marketingstrategier letforståelige og anvendelige for både små og store virksomheder.
Potter har desuden markeret sig som en dygtig formidler og vært for MarketingCamp – en populær konference for marketingfolk i Danmark.
Han brænder især for B2B-markedsføring, hvor han hjælper virksomheder med at skabe relevant indhold, opbygge relationer og drive forretning gennem tillidsbaseret kommunikation.
Med en stærk forståelse for beslutningsprocesser i B2B-verdenen inspirerer han marketingteams til at tænke strategisk og arbejde mere målrettet med deres indsatser.

Tilmeld dig og se webinaret