Skip to content

Se vores tidligere webinarer og få ny viden

Salgschefens guide: 7 ting du vil elske at få (foræret) af marketing i din virksomhed

Sød magi opstår, når salg og marketing rykker sammen. Men det kræver, at du som salgschef ved, hvordan du bedst får marketingafdelingen til at understøtte din salgsindsats.

De 5 største fejl og misforståelser på LinkedIn virksomhedssider – og hvordan du fixer dem!

Lad os være ærlige: LinkedIn virksomhedssider er svære at få til at ”virke”. De personlige profiler er til gengæld bare en million milliard gange federe og mere effektive, når vi skal ud til mange og skabe engagement.

Marketingschefens guide: Den ultimative marketingplan for B2B virksomheder

Hvordan udarbejder du en stærk marketingplan, der kan høste brandvarme leads til din B2B virksomhed? 

7 taktikker til hvordan du arbejder med LinkedIn som B2B-virksomhed

Du kan lave nok så gode opdateringer, men at få din virksomhedsside på LinkedIn til at performe kan være en udfordrende opgave (faktisk næsten umulig).

Sådan går du fra søgeordsanalyse til resultatsiden i Google

Gode placeringer på Google kommer ikke af sig selv. Det kræver god SEO. Desværre tager mange munden for fuld og drukner i SEO-indsatser inden de overhovedet kommer i gang.

Fra frustration til superbruger: Få overblikket i GA4, som du mangler i din dagligdag

GA4 er ”information overload”. Derfor skal du have skabt et overblik, du kan bruge i dagligdagen. Så du kan bygge rapporter, der rent faktisk giver værdi for dig.

7 fede Hubspot features (som kun få kender og endnu færre bruger)

HubSpot er nok markedets dyreste e-mail marketing system. Men det er faktisk alle pengene værd. Hvis du altså vel og mærke bruger alle de fede features, som platformen tilbyder.

Marketingchefens AI Tool Box (og hvordan AI skaber reel værdi i din marketing)

Mød marketingafdelingens fantastiske assistent: AI. Der er ikke det, du kan få hjælp til – hvis du altså stiller de rigtige spørgsmål.

5 marketingindsigter, der gør dig til en rockstjerne

Du har hørt det 10.000 gange før: Databaseret marketing. Men hvad er det præcis for en data, du skal finde? Og hvad skal du bruge det til? Det er faktisk slet ikke så svært at finde ud af, som du måske tror.

Vi er twoday

Vi er en international og førende leverandør af forretningskritiske IT-løsninger i Norden. Et IT-selskab, som leverer softwareudvikling, data- og analyseløsninger, konsulentydelser og skræddersyede applikationer til både den private og offentlige sektor.

I twoday hjælper vi mere end 8.000 kunder med at skabe IT-løsninger. Og sammen stræber vi efter at skabe en bedre fremtid gennem teknologi.

Vores forretningsområder er:

To mannlige kollegaer ser på en PC sammen